فروش پستی دستبند چرم فروهر




دستبند چرم طرح فروهر
چرم فوق العاده با کیفیت و منعطف درجه یک
هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت
در دو رنگ مشکی و قهوه ای و نماد طلایی فروهر
بهترین هدیه برای جوانان شیک پوش
دستبند چرمی طرح فروهر با دو رنگ قهوه‌ای و مشکی و پلاک نازک طلایی فروهر نمونه‌ای از زیورهای ساده و در عین حال پرطرفدار از جانب آقایان و خانوم ها است که با اکثر رنگ‌های لباس همخوانی داشته و در عین حال متفاوت دیده می‌شود. این دستبندها مناسب ترین هدیه برای جوانان شیک پوش است.


قیمت: 25000 تومان

خرید نقدی ساعت مچی سواچ




ساعت مچی سواچ مدل Round
بند چرم فوق العاده با کیفیت و منعطف
مناسب برای خانومها و آقایان شیک پوش
در دو رنگ بند مشکی و قهوه ای
ساعت Swatch مدل Round یکی از جدیدترین و شیک ترین ساعت های عرضه شده کمپانی معتبر Swatch می باشد که دارای بند بسیار منعطف است. از دیگر ویژگی های این ساعت سبک بودن آن می باشد و برای افرادی که از ساعت های سبک استفاده می کنند بسیار مناسب است. این ساعت برای اولین بار در ایران با دو رنگ بند قهوه ای و مشکی و قیمتی استثنایی همراه با 1 سال گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است. این ساعت زیبا و شکیل مناسب آقایان و خانوم های شیک پوش و مشکل پسند می باشد.


قیمت: 27000 تومان

فروش کفش Gucci مدل Elegant جدید




کفش Gucci مدل Elegant
طراحی ساده و شیک همراه با لوگو گوچی
دارای کیفیت عالی و کفی دوخته شده بسیار مستحکم
ارائه شده در رنگ مشکی و سایزبندی 41 الی 44
کفش Gucci مدل Elegant یک کفش با طراحی ساده اما بسیار شیک با جنس چرم مصنوعی می باشد. از ویژگی های این کفش کفی دوخته شده و مستحکم آن می باشد که عمر استفاده از کفش را قطعا بالا می برد. این کفش با رنگ مشکی و سایز بندی 41 الی 44 عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


قیمت: 35000 تومان

فروش اینترنتی کیف کج Ecco زنانه




کیف کج زنانه Ecco
طراحی بسیار جادار و شیک
عرضه شده در رنگ های مشکی، کرم و عسلی
دارای نگین های درخشان و شکیل
کیف زنانه Ecco جنسی از چرم مصنوعی با کیفیت بالا، دوخت تمیز و ظاهری زیبا دارد و دارای رنگ مشکی، کرم و عسلی می باشد. کیف زنانه Ecco یک کیف روزمره/فشن/مجلسی می باشد و از یک بند رودوشی قابل تنظیم برخوردار بوده و دارای یک محفظه بزرگ اصلی زیپدار و و یک محفظه کوچک داخل کیف و یک محفظه متوسط زیر درب و یک محفظه کوچک زیپدار پشت کیف می باشد. کیف زنانه Ecco دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک می باشد که وجود نگین های درخشان زیبایی و درخشش این کیف را دو چندان نموده است. ویژگی منحصر به فرد کیف زنانه Ecco برخورداری از نگین های درخشان در قسمت جلوی کیف می باشد که به زیبایی آن افزوده است.


قیمت: 24000 تومان

قیمت خرید دستگاه بازی Brick Game




دستگاه بازی Brick Game
یا همون آتاری دستی دوران کودکی خودمون!
انواع بازی های خاطره انگیز و سرگرم کننده
صفحه نمایش مناسب برای چشم کودکان
 بر خلاف صفحه نمایش پر نور موبایل
کودکان و نوجوانان بیشتر وقت خود را با بازی های گجت های مختلف سپری می کنند. در این میان گجت هایی که سال ها پیش ساخته شده بودند دوباره در حال رونق گرفتن هستند چرا که والدین از هجان بیش از حد و خشونت موجود و رنگ های شدید و نور بیش از حد بازی های موبایل و گجت های جدید پی برده اند و کودکان خود را نیز از این موضوع آگاه ساخته اند. بازی هایی همچون Brick Game بازی هایی فکری هستند که تنها به پرورش فکر و تقویت خلاقیت و سرعت عملکرد کودک شما پرداخته و هیچ گونه ضرری از انواع آسیب هایی که بازی های جدید گوشی های موبایل دارند را به همراه ندارند و در عین حال یاد آور خاطرات دوران کودکی والدین بچه ها نیز هستند.


قیمت: 16000 تومان