دستبد Vitaly طرح تبر

فروش ویژه دستبد Vitaly طرح تبر



دستبد Vitaly طرح تبر
 طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک
 هماهنگی با انواع لباس اسپرت
 عرضه شده در رنگهای مشکی، مسی، طلایی و نقره ای
 مورد پسند جوانان شیک پوش
اگر به دنبال دستبند خاصی هستید که شما را متمایز نموده و طرح جدید و خاصی داشته باشد دستبند Vitally طرح تبر مناسب ترین انتخاب برای شماست. این دستبند فوق العاده شیک طراحی جدیدی به شکل تبر داشته و امکان اندازه شدن برای انواع سایز مچ دست را داراست. جنس آن از استیل درجه یک رنگ ثابت بوده و در رنگ های طلایی، مسی، مشکی و نقره ای عرضه شده است.

قیمت: 39000 تومان

شلوار اسلش طرح جین Adidas

فروش ویژه شلوار اسلش طرح جین Adidas



شلوار اسلش طرح جین Adidas
دارای جنس نخی (پنبه) ضخیم درجه یک
 عرضه شده در رنگ های ذغالی و آبی (سنگ شور)
 فری سایز (مناسب برای سایز های 36 تا 44)
 بسیار شیک و با کیفیت
شلوار مردانه Adidas به دلیل رنگ و استایلی که دارد به راحتی با انواع پوشاک مختلف قابل ست و هماهنگ می باشد.شلوار مردانه Adidas یک شلوار گرم و راحت برای شماست.این شلوار به رنگ ذغالی و آبی سنگ شور دارای کمر کشی و بند دار می باشد.پارچه های شلوار نیز دارای کش بوده که باعث گرم بودن و گرم ماندن بیشتر می شود.این شلوار دارای دو جیب در اطراف و یک جیب در پشت آن می باشد.بند دار بودن این شلوار نیز قابلیت تنظیم و تناسب با هر سایزی را فراهم آورده است.

قیمت: 45000 تومان

ذغال سرخ کن برقی سزار

فروش ویژه ذغال سرخ کن برقی سزار



ذغال سرخ کن برقی سزار
 مناسب برای استفاده قلیان و منقل
 با منبع تغذیه برق 220 ولت شهری
 سرخ کردن زغال در کمترین زمان ممکن
 قابل استفاده در منزل
 محل کار ، فضای باز و
ذغال سرخ کن سزار یک وسیله بسیار کارآمد است که می توانید در منزل و مغازه از آن استفاده کنید و زغال قلیان خود را ظرف 5 دقیقه سرخ کنید. دستگاه سزار با برق شهری کار می کند و درون آن یک المنت بسیار قوی قرار داده شده که با قرار دادن زغال روی آن در مدت کوتاهی حبه زغال های شما آتش گرفته و سرخ می شود. این محصول بسیار سریع و آسان این کار را برای شما انجام می دهد و از مزایای دیگر محصول این می باشد که می توانید در داخل منزل یا ... ذغال مورد نظرتان را بدون هیچ کثیف کاری سرخ نمایید.

قیمت: 49000 تومان

صابون ریز اتوماتیک Soap Magic

فروش ویژه صابون ریز اتوماتیک Soap Magic



صابون ریز اتوماتیک Soap Magic
دارای چشم الکترونیکی
 شستشوی کاملاً بهداشتی دستان شما
بدون تماس دست
 صرفه جویی در وقت و مایع دستشویی
صابون مایع ریز اتوماتیک وسیله ای کاملاً بهداشتی می باشد که با استفاده از سنسور اتوماتیک به محض قرارگرفتن دست زیر دستگاه، مایع صابون از نازل دستگاه شروع به ریختن میکند. این وسیله جهت استفاده از انواع مایع دستشویی و ظرفشویی قابل استفاده است و به راحتی قابلیت تنظیم ریزش حجم مایع و صرفه جویی در آن را دارد. این محصول دارای صفحه نمایشگر میزان مصرف مایع و نشانگرهای میزان حجم مایع می باشد.

قیمت: 36000 تومان

کاپشن چرم Philipp Plein

فروش ویژه کاپشن چرم Philipp Plein



کاپشن چرم Philipp Plein
ارائه شده در رنگ سرمه ای و مشکی
 در سایز های لارج و ایکس لارج
 بسیار مناسب برای روزهای سرد سال
 جنس رویه چرم صنعتی و جنس داخل پشم مخملی
 بسیار گرم و سبک
کاپشن چرم Philipp Plein مطابق مد روز طراحی شده است و بسیار گرم و مناسب روزهای سرد سال است. لایه ی پشمین مخملی داخلی این کاپشن فوق العاده لطیف بوده و در عین گرم کردن، حس فوق العاده ای به شما می دهد. جنس خارجی محصول هم چرم صنعتی می باشد. این کاپشن در دو سایز لارج و ایکس لارج و دو رنگ مشکی و سورمه ای عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید سایز و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

قیمت: 95000 تومان